Erbjudande om kurs i service och bemötande för din personal

Destination Småland erbjuder nu anställda inom Kronobergs besöksnäring att gå kursen “Servicetrappans tre steg” till ett kraftigt sänkt pris. Destination Småland subventionerar 75% av kursen! Priset blir då runt 750:- per deltagare, som vi fakturerar någon gång under 2021. Du kan dock anmälda max två personer från ditt företag.

Om kursen “Servicetrappans tre steg”:

Utbildningen har i många år erbjudits via Visita och är en uppskattad kurs av alla de som på något sätt möter gäster i sitt arbete. Utbildningen ”Servicetrappan” är för ledare och medarbetare som arbetar med gästmöten och företagets försäljning. Här går vi igenom alla steg vi har i ett gästmöte, ”från hej till hej då”. Vi skapar en förståelse för det enastående värdet av excellent service samt insikt och kunskap i såväl gästpsykologi som idéförsäljning. Utbildningen varvar teori med gruppövningar och alla steg genomförs digitalt men live.

Utbildningen delas upp på 3 moduler:

Torsdag 4 feb: Modul 1 – Gästen i fokus
Tisdag 16 feb: Modul 2 – Lönsam omsorgsförsäljning
Torsdag 4 mars: Modul 3 – Hantera missnöje såväl internt som med gäst

Samtliga tillfällen genomförs kl 9.00-12.00 – helt digitalt.

Se hela kursbeskrivningen här: Servicetrappans 3 delar

Anmälan:

Skicka din intresseanmälan till: Karin.malm@destinationsmaland.se.

Uppge namn och kontaktuppgifter till personen/personerna som ska gå kursen.

Anmälan är öppen tills dess att platserna är fyllda. Först till kvarn!